Wednesday, June 13, 2018

13th Jun. Round Fan うちわだぞ

Round Fan
13日 うちわだぞ



 
Kaito was sleeping at the center of our bed.
  Kaitoマンはベッドの中央で寝ていました。





They saw me off when I left for school.
  学校へ行く時、お見送りしてくれました。


 
We made dog pod stands at school.
  犬の鍋敷きを作りました。


 
We prepared our farm for an exchange next week.
  来週の交流のために畑を準備しました。





Kaito got a round fan.
  Kaitoマンはうちわを手に入れました。


 
He likes a round fan or
  Kaitoマンはうちわが好きか、それとも





likes Winnie the Pooh.
  プーさんが好きかです。どっちでしょうか??

No comments:

Post a Comment