Monday, June 11, 2018

11th Jun. Incomprehensible わかりにくいぞ

Incomprehensible
11日 わかりにくい


Kaito brings his change himself.
  Kaitoマンは着替えを自分で運びます。



 
This is my shower system and one of my friends is really interested in it.
  Torojiro先生流シャワーです。お友達の一人がとても興味を持ってくれています。


 
We made dog pot stands as usual.
  いつも通り犬の鍋敷きを作りました。


 
Since a dust catcher was not working,
  集塵機が働いていなかったので、


 
I went down under the floor and fixed it.
  床下に入って、直しました。


 
On the way back from school, I saw a dentist.
  帰りに歯医者さんに寄りました。



I played together with Kaito.
  Kaitoマンと遊びました。


 
He calls Anpanman Ban and calls his enemy Baikinman Ao
  Kaitoマンはアンパンマンを「バン」と呼び、バイキンマンを「アオ」と呼びます。


 
This situation is very incomprehensible. Anpanman (Ban) is wearing Baikinman suit, on the other hand, Baikinman (Ao) is wearing Anpanman suit.
  これはわかりにくい状況です。アンパンマン(バン)がバイキンマンの着ぐるみを着て、バイキンマン(アオ)がアンパンマンの着ぐるみを着ております。


 
Although he was at a loss soon
  迷っていましたが・・・すぐに


 
he judged from their face and distinguished Ban and Ao. You did it!
  顔で判断し、バンとアオを見分けました。よくできました。

No comments:

Post a Comment