Friday, June 15, 2018

15th Jun. Takoyaki たこ焼きだぞ

Takoyaki
15日 たこ焼きだぞ



 
Kaito was sleeping peacefully.
  すやすやKaitoマンでした。


 
We jogged at a gymnasium in the morning.
  朝体育館で走りました。


 
Since dough of Takoyaki, ball-sharped pancake, were frozen in a fridge, I heated them and I forgot to turn the switch off then it became terrible condition.  
  たこ焼きの生地が冷蔵庫で凍っていたので、温めましたが、スイッチを切るのを忘れていました。ひどい状態になりました。





I needed to make it again.
  もう一度作ることになりました。





Finally we succeeded to make a very good takoyaki.
  最終的にはおいしいたこ焼きができました。


 
I reviewed our off-campus activities.
  校外学習の振り返りをしました。





After school, Kaito and Tamami took me to the bus station.
  放課後、KaitoマンとTamamiさんがバス停まで送ってくれました。





I moved to Osaka by bus and train.
  大阪へバスと電車で行きました。


 
I ate takoyaki again. Osaka is famous for takoyaki.
  大阪名物たこ焼きをもう一度食べました。


 
I enjoyed a drinking party with Akihiro as annual events.
  恒例となったAkihiro先輩との飲み会をしました。

No comments:

Post a Comment