Friday, June 29, 2018

29th Jun. Sale (1) 販売だぞ1

Sale (1)
29日 販売だぞ



 
Kaito was sleeping peacefully.
  Kaitoマンはすやすやでした。


 
We had a sale of our products at I-city shopping mall.
  アイシティで作業販売がありました。


 
These were products I concerned.
  Torojiro先生が関わった製品です。


 
I stayed there for an hour and half because I was in charge of the students who took a school bus.  
  スクールバスを利用する生徒を担当したので、現地には1時間半しかいられませんでした。


 
On the way back, we had lunch and ate sweets with my students.
  学校への帰りに生徒と一緒に食事とデザートを食べました。





When I came back home, naked Kaito was running around.
  帰った時、裸のKaitoマンが走り回っていました。

No comments:

Post a Comment