Saturday, June 16, 2018

16th Jun. Meeting of an alumni 同窓会だぞ

Meeting of an alumni
16日 同窓会だぞ



 
I moved to my parents house from my aunts house in the morning by bicycle.
  朝、自転車で伯母の家から実家へ移動しました。





Since I seemed to catch a clod, I saw a doctor.
  風邪をひいたようなので、医者にかかりました。





I visited my favorite restaurant we only have in Osaka.
  大阪にしかないお気に入りの食堂へ行きました。長野の王将は偽物ですので。こってりラーメンを置いていない店は王将ではありませんので。


 
I moved to Sakai city by train to
  電車で堺市へ行き、


 
call on Yusuke.
  Okazakiさんを訪ねました。





He is a registered architect so I observed his house and referred to his house as my future house.
  彼は1級建築士なので、家を見学し、将来の家の参考にしました。





We moved to Namba together and
  一緒に難波へ行き、


 
had a meeting of an alumni.
  同窓会をしました。


 
Since 2 years ago, it became an annual event. On the other hand, OB and OG volleyball club meeting wasnt held this year. Its very sad.
  2年前から恒例行事になりました。一方、バレーのOBOG会は今年は行われませんでした。悲しいことです。





Osaka (its land space) is the second smallest prefecture in Japan but one of the largest-scale prefecture in Japan.
  大阪は二番目に小さな都道府県ですが、大都市の一つです。

No comments:

Post a Comment