Tuesday, January 9, 2018

9th Jan. Kaito flew a kite Kaitoマンがカイトを揚げたぞ

Kaito flew a kite
1月日 Kaitoマンがカイトを揚げた


 
After useing laptop PC,
  ノートパソコンを使った後、

 
Kaito watched Anpanman and then,
  アンパンマンを見て、

 
cleaned our rooms.
  部屋の掃除をしました。


 
We bought a kite of the hero Kamen Rider Build last week.
  先週仮面ライダービルドの凧を買いました。



We moved to Osakada Park and flew a kite.
  小坂田公園に行き、凧を揚げました。


Since it broke soon, I fixed it at once.
  すぐに壊れたので速攻で直しました。



Kaito was very pleased.
  Kaitoマンはとても喜びました。


It has almost no wind today so we will do it again some days later.
  今日はほとんど風がなかったので、またやります。


Kaito likes to play in the sand.
  Kaitoマンは砂遊びも好きです。


After we came back home, we fixed the kite again.
  帰ってもう一度凧を修理しました。



I rebuilt my vacation house at last.
  ようやく別荘を再建しました。


Kaito watched English DVD with riding Anpanman scooter.
  Kaitoマンはアンパンマンスクーターに乗りながら英語DVDを見ました。

No comments:

Post a Comment