Friday, January 5, 2018

5th Jan. Drinking party of university classmate 同窓会だぞ

Drinking party of university classmate
1月5日 同窓会だぞ

 


 
Kaito is naughty boy.
  Kaitoマンはやんちゃ坊主です。

 

We threw our garbage and
  ごみを捨て

 

went for a walk
  散歩に行きました。

 


along the road Tamami and Kaito always pass through.
  TamamiさんとKaitoマンがいつも通る道に沿って。

 
 

We bought something at the supermarket.
  スーパーで何か買い、

 
 

went back home.
  家に帰りました。

 


In the afternoon, I moved to Matsumoto and left CX-5 at MAZDA car dealer for and automobile inspection.
  午後、松本のディーラーさんにCX-5を点検の為預けました。

 

Since I had 1 hour until I took train to Nagano to participate in the drinking party of university classmate, I visited APINA and got this toy for US$2.
  大学の同窓会の為、長野へ行く電車まで1時間あったので、アピナへ行き、これを200円で捕りました。Kaitoマン喜びます。

 


We had a very good time with my classmates.
  旧友たちと楽しい時間を過ごしました。

 

I haven’t met some of them for more than 15 years, time flies…
  何人かの人とは15年間も会っていませんでした。時間が経つのは速いです・・・。

No comments:

Post a Comment