Saturday, January 13, 2018

13th Jan. Two PCs 2台のパソコンだぞ

Two PCs
1月13日 2台のパソコンだぞ


 
Kaito watched Anpanman in the morning.
  朝アンパンマンを見ました。

 
After I used PC with Kaito,
  Kaitoマンとパソコンを使った後、

 
I gave ski lesson at my home ski field.
  母なるゲレンデでスキーレッスンをしました。

 
When I came back home, Kaito came out to welcome me beside the window.
  家に帰った時、窓のそばで、出迎えてくれました。

 






We watched Anpanman English DVD and
  アンパンマンの英語を見て、

 
Kaito was laughing.
  Kaitoマンは笑っていました。

 
Kaito uses two PCs.
  Kaitoマンは2台のパソコンを使います。

 
Wow!
  おぉ~




Kaito received gifts from my aunt in Osaka.
  伯母からの荷物を受け取ました。


Good night Kaito~!
  Kaitoマンおやすみ~!

No comments:

Post a Comment