Friday, January 19, 2018

19th Jan. Gloves for Rescue レスキューグローブだぞ

Gloves for Rescue
1月19日 レスキューグローブだぞ




 

Kaito was cleaning rooms with
  Kaitoマンは部屋の掃除をしていました。




two mops.
  二刀流で・・・。


 
We had an entrance examination and
  入学試験でした。


 
I took charge of an interview for their parents.
  保護者面談を担当しました。


 
I met Mr. Namiki and ate our favorite Chinese noodles.
  Namikiさんに会って、お気に入りのラーメンを食べました。


 
I bought this gloves for ski. Usually its used by firefighters, in short the gloves are very strong.
  このグローブをスキー用に買いました。普段は消防士用として使われます。つまりとても強くできているグローブです。割れたガラスにも余裕で突っ込めるそうなので、スキーエッジで切れることはありません。もちろん防水は完璧!

No comments:

Post a Comment