Saturday, January 20, 2018

20th Jan. Big Head デカ頭だぞ

Big Head
1月20日 デカ頭だぞ





Kaito watched Anpanman in the morning and then
  Kaitoマンはアンパンマンを見て




cleaned our rooms.
  部屋を掃除しました。




Kaito is really interested in a toilet lately.
  最近Kaitoマンはトイレに興味があります。




We walked to the park then
  公園に歩いていき




flew a kite but it was no wind so we couldnt make it well.
  凧を揚げましたが、風がなくうまくできませんでした。




In the afternoon, I visited my ski field Asahi Prime and gave a lesson.
  午後、ホームゲレンデへ行き、スキー講習を行いました。




In the evening, we watched Anpanman but
  夕方アンパンマンを見ましたが、




His head was very big today.
  今日はデカ頭アンパンマンでした。

No comments:

Post a Comment