Monday, January 22, 2018

22nd Jan. Heavy Snow 大雪だぞ

Heavy Snow
1月22 大雪だぞ


 
Kaito was sleeping when I left home.
  出勤する時Kaitoマンは寝ておりました。


It was freezing in the morning.
  朝凍える寒さでした。


We practiced dram.
  太鼓練習をしました。


After school, I snow shoveled once but
  放課後雪かきをしましたが、


I needed to do it again after work.
  仕事が終わった時、もう一回しなければなりませんでした。


When I arrived at home, I shoveled snow around my house. I was tired from snow shoveling.
  家の周りの雪かきでした。とても疲れました。


Kaito doesn't care about heavy snow fall.
  Kaitoマンは大雪など気にしません。



 
He watched Anpanman as usual.
  いつも通りアンパンマンを見ました。

No comments:

Post a Comment