Sunday, January 7, 2018

7th Jan. Vacuum Cleaner 掃除機だぞ

Vacuum Cleaner
1月7日 掃除機だぞ



 
I enjoyed skiing in the morning.
  午前中スキーを楽しみました。

 

Since I practice a lot at bumpy sloop,
  コブでいっぱい練習するので、




I often damage ski edges.
  エッジが傷つきます。


We went shopping in the afternoon.
  午後買い物へ行きました。




I got the vacuum cleaner for car.
  車用掃除機を手にいれました。




Kaito tried to catch up with GT-R but
  KaitoマンはGT-Rを捕まえようとしましたが、




He couldn’t.
  追いつけませんでした・・・。


 
After brushing teeth,
  歯を磨いた後、




We watched Anpanman.
  アンパンマンを観ました。

Anpanman vehicle can go on the water.
  アンパンマン号は水の上でも行けます。すごい!

No comments:

Post a Comment