Wednesday, January 17, 2018

17th Jan. Telephone Receiver電話だぞ

Telephone Receiver
1月17日 電話だぞ



Since I and Tamami have own mobile phones of course,
  もちろん自分もTamamiさんもそれぞれ携帯を持っているので、



The old telephone receiver became Kaito’s toy. Haha…
  古い受話器はKaitoマンのおもちゃになりました。



Although we didn’t tell him how to use it,
  どうやって使うかなんて教えていませんが、



he seems to know about it well. Maybe he is watching us using mobile phone.
  Kaitoマンはよく分かっているようです。たぶん普段親が携帯を使っているのを見ているのでしょうねぇ。






He said “Wan wan=dog” to the phone.
  電話に向かってワンワンと言いました。


We practiced music instruments for the music concert.
  音楽会に向けて、楽器練習をしました。



I stopped at the railway crossing.
  踏切にかかりました。



We watched Anpanman DVD.
  アンパンマンを見ました。

No comments:

Post a Comment