Monday, January 29, 2018

29th Jan. Eclipse of the moon 月食だぞ

Eclipse of the moon
1月29日 月食だぞ






Kaito pushed out the basket after we dried clothes.
  Kaitoマンは洗濯物物を干した後、カゴを押していきました。


I worked hard at school.
  学校で一生懸命働きました。


At night, we saw a partial eclipse of the moon but I couldnt take a photo clearly.
  夜部分月食を見ました。写真はきれいに撮れませんでした。




Kaito brushed his hair and then
  Kaitoマンは髪をとかし、


watched Anpanman.
  アンパンマンを見ました。

No comments:

Post a Comment