Wednesday, January 10, 2018

10th Jan. The first day of work 仕事始めだぞ

The first day of work
1月10日 仕事始めだぞ


 
Kaito was watching TV in the morning.
  Kaitoマンは朝テレビを見ていました。

 
We started working and had a lot of meetings. I prepared for the 3rd term.
  仕事を始めました。たくさん会議がありました。3学期の準備をしました。

 






Because we didn't have school lunch today, I had lunch at my favorite restaurant Irimasu.
  給食がないので、いります食堂で昼食でした。

 
Kaito took a bath and then,
  Kaitoマンは風呂に入って、

 
Watched Anpanman DVD.
  アンパンマンを見ました。




We had a little snowfall at night.
  夜、少し雪が降りました。

No comments:

Post a Comment