Saturday, January 27, 2018

27th Jan. Two Ski Fields 2つのスキー場だぞ

Two Ski Fields
1月27日 2つのスキー場だぞ





Kaito likes to
  Kaitoマンは


pull drawers of my desk.
  引き出しを開けるのが好きです。


I took 3 pair of skies and
  3種類のスキーを持って


visited Yabuhara ski field  
  やぶはらへ




to improve my ski technique.
  スキー技術を磨くために行きました。


After lunch,
  昼食後、


I moved to Asahi Prime ski field
  あさひプライムへ




to give a lesson to the kids.
  子ども達へ講習するためにあさひプライムへ行きました。




Following that I visited my workplace and finished some work.
  その後、職場へ行き、いくつか仕事を終わらせました。1日でスキー場のはしごして、その上ちょっと仕事って長野県ならではでしょうか??




The temperature was minus 8 degrees. Its cold a little bit.
  気温はマイナス8度でした。ちょっとだけ寒いです。


We watched Anpanman before Kaito went to bed.
  Kaitoマンが寝る前にアンパンマンを見ました。

No comments:

Post a Comment