Sunday, January 28, 2018

28th Jan. 18 months 18か月だぞ

18 months
1月28日 18か月だぞ


 
Kaito played with Tamami.
  KaitoマンはTamamiさんと遊びました。




He likes these magnetic toys and
  Kaitoマンは磁石のおもちゃと




SKILINE GT-R.
  GT-Rが好きです。


We celebrated Kaitos 18 months birthday.
  Kaitoマンの18か月誕生日を祝いました。


After we watched Anpanman,
  アンパンマンを見た後、


I waxed skies and then,
  スキーにワックスをかけ、

 
I moved to Suwa city to participated in a New Years Party of my neighborhoods.
  隣組の新年会で諏訪市へ行きました。




We had a good time there.
  楽しい時間でした。


Following that we went shopping.
  その後、買い物へ行きました。


Now we have a lot of Anpanman DVDs.
  今、たくさんのアンパンマンDVDを持っています。

No comments:

Post a Comment