Monday, September 9, 2019

9th Sep. Flower of Leek ニラの花だぞ

Flower of Leek
日 ニラの花だぞ





Kaito was in poor health as well today.
  Kaitoマンは今日も体調不良でした。




He played with the pole.
  ストレッチポールで遊びました。


 
I used piece of wine barrels timber as legs of low dining table.
  ワイン樽の材木の切れ端をチャブ台の脚として使いました。


 
The flower of leek have come out.
  ニラが開花しました。


 
We showed our 2-day trip photos at the meeting.
  集会で宿泊学習の写真を見せました。


 
I played badminton with young teachers.
  若い先生たちとバドミントンをしました。




When I came back home, Kaito was running.
  家に帰った時、Kaitoマンが走っていました。

No comments:

Post a Comment