Friday, September 20, 2019

20th Sep. Dinosaur Roller Coaster 恐竜コースターだぞ

Dinosaur Roller Coaster
9月20日 恐竜コースターだぞ




Kaito practiced swings, slide and climbing walls as usual.
  Kaitoマンはいつも通り、ブランコ、滑り台、クライミングウォールの練習をしました。





He waved his hand to two commuter trains then
  2本の通勤電車に手を振って、





ran to his nursery school.
  保育園に走っていきました。





We made French flies.
  フライドポテトを作りました。





We prepared for Halloween.
  ハロウィーンの準備をしました。





After work, we met up at Kappa Sushi restaurant then enjoyed All-You-Can-Eat course.
  仕事の後、かっぱ寿司に集まり、食べ放題を楽しみました。





We ate more than 50 plates.
  50皿以上食べました。





Kaito cleaned the room.
  Kaitoマンは部屋を掃除しました。





He hasn’t played with the dinosaur roller coaster.
  久しぶりに恐竜コースターで遊びました。

No comments:

Post a Comment