Friday, September 6, 2019

6th Sep. Unbalanced Stool アンバランスな踏み台だぞ

Unbalanced Stool
日 アンバランスな踏み台だぞ





Kaito likes my handmade stool.
  Kaitoマンは手作り踏み台を気に入っています。




Kaito always trains his body before nursery school.
  Kaitoマンはいつも保育園前に体を鍛えます。




After we watched two commuter trains,
  2本の通勤電車を見た後、


 
Kaito ran to his nursery school.
  保育園に走って行きました。


 
We watered plants.
  植物に水をやりました。


 
We enjoyed Karaoke with a projecter.
  プロジェクターでカラオケを楽しみました。




Teachers learned how to clean rooms and tables from the professional cleaning instructor.
  先生たちがプロの清掃インストラクターさんから部屋・テーブルの掃除方法を学びました。


 
I saw a dentist.
  歯医者さんに行きました。




Although Kaito likes to use this stool, its unbalanced and easy to turn over. I need to arrange it again.
  Kaitoマンは踏み台を気に入っていますが、バランスが悪く簡単にひっくり返ります。調整が必要です。

No comments:

Post a Comment