Thursday, September 19, 2019

19th Sep. Tablet PC タブレットだぞ

Tablet PC

9月19日 タブレットだぞ







 
When Kaito woke up, he always watches Thomas & Friends on tablet PC to shrug off sleep..

 Kaitoマンは起きる時、眠気を覚ます為いつもタブレットできかんしゃトーマスを見ます。








He enjoyed kids park then
  キッズパークを楽しんで、








went to his nursery school.
  保育園に行きました。





 
We jogged in the morning as usual.
  いつも通り朝走りました。





 
I completed 2 pot stands and one low dining tables.
  鍋敷き2つと、チャブ台1つ完成させました。





 
We had a small sports day.
  小規模な運動会をしました。








I finished the frame of my special equipment.
  特殊装置の骨組みが完成しました。

No comments:

Post a Comment