Saturday, September 21, 2019

21st Sep. Jump 跳ぶぞ

Jump
9月21日 跳ぶぞ




I jogged in the morning.
  朝走りました。








Kaito was watching TV and tablet PC.
  Kaitoマンはテレビとタブレットを見ていました。





 
I sent FAX and 
  FAX





 
posted a document to the company that I bought my special massage bed from. 
  書類を特殊マッサージベッドを買う会社に送りました。





 
Today’s lunch.
  今日の昼食








Although it was Saturday, I visited my school to completed my special equipment.
  今日は土曜日でしたが、特殊装置完成のため、学校へ行きました。








At last I completed it.
  やっと完成しました。





 
Once I took it apart otherwise I couldn’t bring it by car.
  一旦解体しました。そうしなければ車で運べません・・・








When I came back home, Kaito was practicing jumping.
  家に帰った時、Kaitoマンは跳ぶ練習をしていました。

No comments:

Post a Comment