Sunday, September 22, 2019

22nd Sep. Osaka Station 大阪駅だぞ

Osaka Station
9月22日 大阪駅だぞ




I jogged in the morning to the top of Shiojiri mountain pass.
  塩嶺峠まで走っていきました。








I took a half-marathon course on the way back.
  帰りはハーフマラソンコースを選びました。





There were a lot of HONDA cars at Tyrolean Forest.
  チロルの森にたくさんホンダ車が集まっていました。いつもの10kmのつもりで何となく21km走ったので、装備が足りず大変でした。







Kaito was dancing on my handmade stool.
  Kaitoマンは手作り踏み台で踊っていました。





 
Here is the place my special equipment and massage bad will come.
  ここに特殊装置とマッサージベッドが来ます。






Kaito helped me to carry its timbers.
  Kaitoマンは材木運びを手伝ってくれました。






We visited SWEET bakery.
  SWEETのパン屋へ行きました。






Kaito danced on a stage.
  舞台で踊りました。






Following that we enjoyed AEON mall.
  その後イオンモールを楽しみました。






Kaito likes this corner the best.
  Kaitoマンは電車コーナーが一番好きです。






We watched passing trains at Hirata station.
  平田駅で通過電車を見ました。

190922_173401 Azusa Hirata Station


 

 
On the way back I bought some parts to strengthen the special equipment at my favorite shop PLUS ONE.
  帰りに特殊装置を強化するための部品をプラスワンで買いました。





I framed it together with Kaito.
  Kaitoマンと組み立てました。





Kaito called it “Osaka Station”.
  Kaitoマンはそれを見て、「大阪駅」と言いました。

No comments:

Post a Comment