Monday, September 23, 2019

23rd Sep. Sky Park Festival スカイパーク祭だぞ

Sky Park Festival
9月23日 スカイパーク祭だぞ

 


I jogged in the morning around my house.
  朝家の近所を走りました。





Kaito played at Osaka Station, he calls.
  Kaitoマンは大阪駅で遊びました。




At Tamami’s parents’ house, Kaito played with toy trains then
  Tamamiさんの実家でKaitoマンは電車で遊んで、





tried to jump over them.
  飛び越えようとしました。
190923_113036 Kaito is jumping across toy trains




We had lunch together. Kaito was laughing a lot.
  一緒に昼食を食べました。Kaitoマンはたくさん笑っていました。





We visited Matsumoto Airport, Sky Park, and 
  松本空港を訪れて、




watched airplanes then
  飛行機を見て、



 
participated in the game.
  ゲームに参加しました。




Although we couldn’t win the game, Kaito got Mr. Masato Katayama’s sign. He used to be a member of Matsumoto Yamaga professional soccer team.
  ゲームには勝てませんでしたが、松本山雅の選手だった片山さん(ガチャさん)のサインをもらいました。



 
Following that I had my hair cut
  それから散髪しました。



 
After that we went for a walk by tricycle.
  その後、三輪車でお散歩しました。





On the way, we found a snake.
  道中へびを見つけました。




Kaito found cosmos and said “Pink cosmos and white cosmos!”
  Kaitoマンはコスモスを見つけて「ピンクのコスモスと、白のコスモス」と言いました。

No comments:

Post a Comment