Friday, September 13, 2019

13th Sep. New Legs 新しい脚だぞ

New Legs
13日 新しい脚だぞ


Kaito couldnt watch the commuter trains because he prepared for nursery school too late. He was crying.
  Kaitoマンは保育園の準備が遅すぎたので、通勤電車が見られませんでした。泣いていました。


 
We jogged in the morning then
  朝走って


 
walked to Hourinji temple.
  宝輪寺へ歩いて行きました。


 
I printed more than 500 advertisements of our cultural festival.
  文化祭の広告を500枚以上印刷しました。




I added new legs to Kaitos unbalanced stool.
  バランスの悪かったKaitoマンの踏み台に新しい脚を加えました。




Following that I made the pattern of pot stands by clay until 10:30 PM. I will use it to fire animal face on the pot stands.
  その後、10時半まで粘土で鍋敷きの型を作りました。動物の顔を焼き付けるのに使います。

No comments:

Post a Comment