Thursday, August 20, 2020

20th Aug. Keeping Balance バランスを保つぞ

Keeping Balance

20日 バランスを保つ

 

 

 

 





I cleaned our swimming pool for this weekend.

  今週末の為にプールを掃除しました。

 

 

 

We saw Tamami off at the Japanese room.

  和室でTamamiさんを見送りました。

 

 


 

We played marathon. Kaito is keeping balance every day.

  マラソンごっこをしました。Kaitoマンは毎日バランスを取っています。スキーのオフトレになればいいです。

 

 

 

Kaito watched Anpanman on the way to nursery school.

  保育園の道中アンパンマンを見ました。

 

 

 

We jogged in the morning. One of teachers prepared mist shower for us. It was super hot today.

  朝走りました。先生が霧シャワーを用意してくれました。今日はとても暑い日です。

 

 

 

We had an opening ceremony. The second term has started.

  始業式がありました。2学期が始まりました。

 

 

 

One of my students practiced drums.

  1人の生徒はドラム練習をしました。

 

 

 

I gave my colleague, who takes an employment examination, the lucky charm for passing exam. Good luck!

  同僚の教員採用試験を受ける先生に合格お守りを渡しました。がんばってください!

 

 

 

I picked Kaito up then visited a DIY store and bought a deck brush.

  Kaitoマンをお迎えに行って、カインズでデッキブラシを買いました。

 

 

 

Kaito seemed to train his body with watching TV.

  Kaitoマンはテレビを見ながら体を鍛えました(?)何がしたいのかわかりませんが鍛えているように見えます(笑)

No comments:

Post a Comment