Wednesday, August 26, 2020

26th Aug. Together with Gaikocchan がいこっちゃんと一緒だぞ

Together with Gaikocchan

26日 がいこっちゃんと一緒だぞ

 

 

 

 





I cleaned a balcony in the early morning.

  早朝バルコニーの掃除をしました。

 

 

 

We saw Tamami off at the entrance.

  玄関でTamamiさんを見送りました。

 

 

 

We played marathon.

  マラソンごっこをしました。

 

 

 

I jogged with my students.

  生徒たちと走りました。

 

 

 

I taught how to use a saber saw.

  電動糸鋸の使い方を教えました。

 

 

 

After I came back home, I cleaned our swimming pool.

  家に帰った後、プールを掃除しました。

 

 

 

Kaito watched tablet PC then

  Kaitoマンはタブレットを見て、

 

 

 

danced together with Gaikocchan, dancing skeleton.

  がいこっちゃんと踊りました。

No comments:

Post a Comment