Tuesday, August 4, 2020

4th Aug. Size of Doorbell ドアベルのサイズだぞ

Size of Doorbell

日 ドアベルのサイズだぞ

 

 

 

 






We saw Tamami off at the entrance.

  玄関でTamamiさんを見送りました。

 

 

We played marathon.

  マラソンごっこをしました。

 

 

 

Lately Kaito watches the same story of Anpanman on the way to nursery school.

  保育園の行き道にKaitoマンは最近同じアンパンマンの話を見ます。

 

 

 

He didnt watch two commuter trains.

  2本の電車を見ませんでした。

 

 

 

Once I came back home then measured the size of the new doorbell.

  一旦家に帰って、ドアベルのサイズを測りました。

 

 

 

I visited the workplace that one of my students is having on-the-job training. The workplace is in Asama-onsen I lived when I was university student so

  生徒の1人が現場実習を受けている職場を訪れました。そこは浅間温泉で大学生の時に住んでいた所なので、

 

 

 

I visited some restaurants I used to have lunch when I was unfortunately student. Unfortunately all of them were a regular holiday or finished its business. It cant be helped more than 20 years have passed since I was in my university.

  学生時代よく食べたいくつかの食堂を訪れましたが、残念ながら全てが定休日か廃業かでした・・・。学生時代から20年以上経っているので仕方ありません・・・。

 

 

 

I ate lunch at AEON mall.

  イオンモールで食べました。

 

 

 

Following that I moved back to my school then made the special parts for our doorbell.

  それから学校に戻って、ドアベルの為の特殊パーツを作りました。

 

 

 

I picked Kaito up at his nursery school then played together until it got dark.

  Kaitoマンの保育園へお迎えに行き、暗くなるまで遊びました。

 

 

 

Kaito played with Currypanman, Anpanmans friend, toy.

  Kaitoマンはカレーパンマンのおもちゃで遊びました。

No comments:

Post a Comment