Tuesday, August 25, 2020

25th Aug. Kaito likes a high place 高い所が好きだぞ

Kaito likes a high place

25日 高い所が好きだぞ

 

 

 

 




I cleaned our swimming pool.

  プールを掃除しました。

 

 

 

Kaito played at the new kids park.

  新しいキッズパークで遊びました。

 

 

 

He likes a high place very much.

  Kaitoマンは高い所が大好きです。

 

 

 

We are always watching Anpanman until Kaitos nursery school opens.

  いつもKaitoマンの保育園が開くまでアンパンマンを見ています。

 

 

 

I jogged together with my students in the morning.

  朝生徒たちと走りました。

 

 

 

I taught how to use an electric screwdriver.

  電動ドライバーの使い方を教えました。

 

 

 

We enjoyed bowling with plastic bottles.

  ペットボトルボーリングを楽しみました。

No comments:

Post a Comment