Sunday, August 23, 2020

23rd Aug. New Playground Equipment, Clothes-drying 新しい遊具・物干し台だぞ

New Playground Equipment, Clothes-drying

23日 新しい遊具・物干し台だぞ

 

 

 

 







I jogged in the morning as usual.

  いつも通り朝走りました。

 

 

 

I will use these painted boards as

  保護剤を塗った板を

 

 

 

the fence along the carport soon.

  もうすぐカーポート沿いのフェンスとして使います。

 

 

 

I set up these new boards as new marathon courses for Kaito. Since its thin and narrow so it will be good training for Kaito.

  新しい板を新しいマラソンコースとして設置しました。それは薄くて狭いので、Kaitoマンの良いトレーニングになるでしょう。

 

 

 

We carried gravel to the place where a new storehouse is supposed to be set up.

  新しい倉庫が設置される場所に砂利を運びました。

 

 

 

We carried another gravel then cavered along our house.

  その他、砂利を運んで家の周りに敷き詰めました。

 

 

 

Following that we constructed a new clothes-drying (or Kaitos playground equipment) within 30 minutes.

  それから30分以内で新しい物干し台(Kaitoマンの遊具?)を作りました。

 

 

 

It must be useful but

  物干し台遊具が、役に立つことは間違いなしですが、

 

 

 

Our yard became small and uncomfortable a little bit. haha

  庭が、少し小さく狭苦しくなってしまいました(笑)

 

 

 

Kaito made this spaceship by himself.

  Kaitoマンは一人で宇宙船を作りました。

 

 

 

We had a lunch party together with Tamamis parents. Thank you for helping us.

  Tamamiさんの両親と昼食会でした。お手伝いありがとうございました。

 

 

 

Kaito played at the new kids park then

  Kaitoマンは新しいキッズパークで遊んで、

 

 

 

moved to LAKE WALK. He never come to shopping mall without taking escalators and elevators many times.

  レイクウォークに行きました。ショッピングモールに来たら、必ずエスカレーターとエレベーターを何回も乗ります。ただただ乗るのが好きなのです。

 

 

 

Kaito did a capsuled-toy vending machine then

  Kaitoマンはガチャガチャをやって、

 

 

 

took an elevator again.

  エレベーターにまた乗りました。

 

 

 

Following that Kaito played at the new kids park again. He seems to be satisfied with the new playground equipment.

  それからKaitoマンは新しいキッズパークでまた遊びました。新しい遊具に満足しているようです。

 

 

 

I bought this hawk-shaped kite to turn crows again.

  カラス除けに凧を買いました。

No comments:

Post a Comment