Tuesday, August 18, 2020

18th Aug. Fall Down 落下だぞ

Fall Down

18日 落下だぞ

 

 

 

 





Kaito played the portable game,

  Kaitoマンはゲーム機をやって、

 

 

 

played at the kids park,

  キッズパークで遊んで、

 

 

 

watched Anpanman DVD until he went to nursery school.

  保育園に行くまでアンパンマンDVDを見ました。

 

 

 

We participated in the web meeting.

  オンライン会議に参加しました。

 

 

 

I visited JA Bank.

  JAバンクに行きました。

 

 

 

I made stakes to reform around my carport.

  カーポート付近をリフォームするために杭を作りました。

 

 

 

When I came back home, Kaito was dancing with watching Anpanman English DVD.

  家に帰った時、Kaitoマンがアンパンマン英語DVDを見ながら踊っていました。

 

 

 

Finally he fell down from the sofa.

  最終的にソファから落ちました。

No comments:

Post a Comment