Friday, August 7, 2020

7th Aug. Another part, Finish All他のパーツ・使い切りだぞ

Another part, Finish All

日 他のパーツ・使い切りだぞ

 

 

 

 



Kaito was sleeping peacefully.

  Kaitoマンはすやすやぽちゃぽちゃ眠っていました。

 

 

 

I need another part to connect the tap to a prop.

  蛇口を柱に付けるには他のパーツが必要です。と言うかサビた茶色のパーツが取れないので、そういう方法になります・・・。あぁ楽しい!

 

 

 

We had lunch at our favorite Chinese restaurant Senri-kou.

  お気に入りの千里香で昼食でした。

 

 

 

I worked very hard at my classroom.

  教室で一生懸命働きました。

 

 

 

 

I brought back these dirty timbers, we never use, by light truck.

  汚くて使わない材木を軽トラで持ち帰りました。

 

 

 

Im investigating to make the perfect rocking chair.

  完璧なロッキングチェアを作る為に研究を重ねています。

 

 

 

Kaito played magnetic block from China.

  Kaitoマンは中国からきたマグネットブロックで遊びました。

 

 

 

 

I got enough timbers to make walls of Kaitos swimming pool.

  Kaitoマンのスイミングプール作り(教材研究)に十分な汚く使わない材木を手に入れました。

 

 

 

To use the light truck, I need to finish weed-killer on it by tomorrow. I decided to use it for my yard. Since the yard of my house is big, I finished it right away. 

  軽トラを使う為に、載っている除草剤を明日までに使わなければならないので、自分の庭にまくことにしました。約5分の1(約120L)ありましたが、600坪あるのですぐ終わりました。

 

 

 

Kaito was dancing with watching Anpanman DVD.

  KaitoマンはアンパンマンDVDを見ながら踊っていました。

 

 

 

Kaito was fascinated by Dokin-chan(Anpanmans enemy) car.

  Kaitoマンはドキンちゃんの車に魅了されていました。

No comments:

Post a Comment