Friday, August 21, 2020

21st Aug. Swimming Pool at school, Light Truck 学校でプール・軽トラだぞ

Swimming Pool at school, Light Truck

21日 学校でプール・軽トラだぞ

 

 

 

 



I cleaned our swimming pool for our Water World tomorrow.

  明日のウォーターワールドの為にプールを掃除しました。

 

 

 

We saw Tamami off at the entrance.

  玄関でTamamiさんを見送りました。

 

 

 

We played marathon as usual.

  いつも通りマラソンごっこをしました。

 

 

 

Kaito can keep his balance well. It must be a good training for ski.

  Kaitoマンはバランスをうまく保てます。良いスキートレーニングになっていること間違いなしです。

 

 

 

Kaito watched Anpanman on the way to nursery school.

  保育園への行き道にアンパンマンを見ました。

 

 

 

I jogged together with my students.

  生徒と一緒に走りました。

 

 

 

Due to the corona virus we cannot give a swimming class this year so one of teachers brought the swimming pool of his family to our school. We enjoyed it, thank you so much. I cannot bring my home pool because its too big.

  コロナの影響で今年はプール授業ができません。一人の先生が家族用のプールを学校へもってきてくれました。楽しめました!ありがとうございます。

 Torojiro先生宅のプールは大きすぎて持って来られません・・・。

 

 

 

I picked Kaito up by light truck and Kaito was really pleased.

  Kaitoマンのお迎えに軽トラで行きました。とても喜びました。

 

 

 

 

Kaito goes on the marathon courses easily and quickly. I need to arrange it harder.

  Kaitoマンはマラソンコースを簡単に素早く行けます。難しく調整しなければなりません。

 

 

 

Kaito played with the construction site toy.

  Kaitoマンはくみかえ工事現場セットで遊びました。

No comments:

Post a Comment