Thursday, August 27, 2020

27th Aug. High Places 高所だぞ

High Places

27日 高所だぞ

 

 

 

 


I painted these piece of wood last night then dried them to reform our carport.

  カーポートをリフォームする為に、昨夜これらの材木を塗って干しました。

 

 

 

I set up the natural heater in our swimming pool.

  プールに天然ヒーターを設置しました。

 

 

 

 

I measured the size of a fence to fly a hawk kite.

  鷹の凧をあげる為に柵のサイズを測りました。

 

 

 

 

We saw Tamami off at the entrance.

  玄関でTamamiさんを見送りました。

 

 

 

We played marathon.

  マラソンごっこをしました。

 

 

 

Kaito always tries to go up to high places.

  Kaitoマンはいつも高い所へ行こうとします。

 

 

 

We watched Anpanman on the way.

  行き道にアンパンマンを見ました。

 

 

 

I jogged in the morning together with my students.

  朝、生徒たちと一緒に走りました。

 

 

 

One of my students made legs of a low dining table.

  1人の生徒はチャブ台の脚を作りました。

 

 

 

Im readjusting arched legs of a rocking chair.

  ロッキングチェアのアーチ部分を再調整しています。

 

 

 

We played marathon again.

  またマラソンごっこをしました。

 



Kaito climbed up to high places again.

  またKaitoマンは高い所に登りました。

No comments:

Post a Comment