Thursday, January 9, 2020

9th Jan. Traditional Toy 伝統玩具だぞ

Traditional Toy
日 伝統玩具だぞ



Kaito saw Tamami off in the morning.
  Kaitoマンは朝Tamamiさんを見送りました。




Following that he played at the kids park.
  その後、キッズパークで遊びました。


 
We watched two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見ました。


 
My students started jogging class.
  ジョギングを始めました。




We did calligraphy and wrote our target of this year.
  習字をして、今年の目標を書きました。


 
I will make the handmade top and button spinner.
  手作り独楽とブンブンゴマを作ります。




I cut the timber.
  材木を切りました。




Kaito got a ladder truck and power shovel at US$1 shop.
  Kaitoマンは100均ではしご車とパワーショベルを手に入れました。



No comments:

Post a Comment