Monday, January 6, 2020

6th Jan. First nursery school of the year 初保育園だぞ

First nursery school of the year
日 初保育園だぞ

 


Kaito saw Tamami off in the morning.
  KaitoマンはTamamiさんを見送りました。



We watched two commuter trains then
  2本の通勤電車を見て、



visited Kaitos nursery school for the first time this year.
  今年初めて保育園へ行きました。


 
Since I start working tomorrow, I went skiing.
  明日仕事が始まるので、スキーに行きました。



I used ELANs skies for long turn at last.
  やっとERANの大回り用板を使いました。



I review my movement while Im taking a chair lift by GoPro.
  リフトに乗っている時、GoProで動きを振り返ります。



I used ELAN skies for short turn as well.
  ERANの小回り板も使いました。


 
I could practice ski a lot because I visited Yabuhara alone.
  一人でやぶはらに来たので、いっぱいスキーできました。



I had lunch at my favorite Chinese restaurant.
  お気に入りの中華料理店で昼食でした。


 
I washed my skies.
  スキーを洗いました。



I picked Kaito up at his nursery school then watched the limited express Azusa twice.
  Kaitoマンを保育園へお迎えに行き、特急あずさを2回見ました。17:28の塩尻駅付近が熱いのです!



Kaito studied the alphabet and numbers with Anpanman.
  Kaitoマンはアンパンマンとアルファベット・数字を勉強しました。



Lately Kaito counts numbers in his daily life.
  最近Kaitoマンは日常生活で数を数えます。





No comments:

Post a Comment