Wednesday, January 8, 2020

8th Jan. Big Sled, Opening Ceremony 大きいそり・始業式だぞ

Big Sled, Opening Ceremony
日 大きいそり・始業式だぞ



I drive the new type MAZDA car, CX-30, temporarily. Its small.
  一時的にMAZDAのCX-30を運転しています。小さいです。




We saw two commuter trains in the rain.
  雨の中、2本の通勤電車を見送りました。




I saw 5 trains on the way to school, includs 2 commuter trains I watched with Kaito.
  Kaitoマンと見た2本の通勤電車を含め、5本の電車を通勤途中に見ました。




We had an opening ceremony.
  始業式でした。




We went and worship at Hourinji temple.
  宝輪寺へ参拝しました。




On the way back from MAZDA dealer, I bought the big sled, but is not for Kaito but for my colleagues daughter. Kaito has almost graduated from sled and likes ski very much now.
  MAZDAさんからの帰りに、大きなそりを買いました。しかしこれはKaitoマンのではなく、同僚の娘さんのです。Kaitoマンはほぼそりを卒業し、今はスキーが大好きです。




No comments:

Post a Comment