Wednesday, January 15, 2020

15th Jan. Baby, Top 赤ちゃん・コマだぞ

Baby, Top
15日 赤ちゃん・コマだぞ


Kaito walked on a slippy road with a smile.
  Kaitoマンはツルツル道路を笑顔で歩きました。




We saw two commuter trains off as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見送りました。


 
We made two penguin low dining tables.
  2台のチャブ台を作りました。




We studied to value our life.
  命を大切にすることを学びました。


 
One of my students played a fish-shaped wooden drum made from a bowl.
  一人の生徒がボールでできた木魚を叩いています。




Kaito enjoyed top-spinning.
  コマ回しを楽しみました。


No comments:

Post a Comment