Friday, January 17, 2020

17th Jan. Zinging Top ブンブンゴマだぞ

Zinging Top
17日 ブンブンゴマだぞ



Kaito played with the zinging top in the morning.
  Kaitoマンは朝、ブンブンゴマで遊びました。




Kaito enjoyed the kids park.
  キッズパークを楽しみました。




We sawa two commuter trains off.
  2本の通勤電車を見送りました。


 
We had an entrance exam today. I was in charge of a private coversation duty with parents.
  入学選考でした。保護者懇談を担当しました。


 
Todays lunch.
  今日の昼食




On the way back, I picked Kaito up then watched the limited express Azusa twice.
  帰りにKaitoマンのお迎えに行き、特急あずさを2回見ました。


 
Kaito really likes Thomas & Friends.
  Kaitoマンはトーマスがとても好きです。




No comments:

Post a Comment