Tuesday, January 14, 2020

14th Jan. Welcome Back おかえりだぞ

Welcome Back
14日 おかえりだぞ



Kaito saw Tamami off then
  KaitoマンはTamamiさんを見送って




played at kids park.
  キッズパークで遊びました。




We watched two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見送りました。


 
On the way to school, I picked Kaitos kite up.
  学校への行き道でKaitoマンの凧を回収しました。




We made pot stands, rocking chair and low dining tables.
  鍋敷き、ロッキングチェア、チャブ台を作りました。




We enjoyed new sports.
  ニュースポーツを楽しみました。




After taking bath, Kaito found his kite then said Welcome back!
  風呂上りにKaitoマンは凧を見つけて「おかえり~!」と言いました。




No comments:

Post a Comment