Friday, January 10, 2020

10th Jan. Special Device 特別な工夫だぞ

Special Device
10日 特別な工夫だぞ




I woke up early then added my special device to my handmade ski stand.
  早起きして、手作りスキースタンドに特別な工夫をしました。


 
I leaned its saucer part on purpose.
  受け皿部分をわざと傾けて作りました。製作ミスではありません!





After ski, snow on my skies melts then flows to this vessel.
  スキーの後、スキーについた雪が溶けて、容器へ流れてくるのです。はっはっは


 
Kaito saw Tamami off as usual.
  KaitoマンはいつものようにTamamiさんを送りました。





We saw two commuter trains off.
  2本の通勤電車を見送りました。





We played the traditional games.
  伝統遊びをしました。


 
Once I came back home.
  一旦家に帰りました。





We had the drinking party at Higashiyama Restaurant near my house.
  飲み会が家の近所の東山食堂でありました。




No comments:

Post a Comment