Sunday, January 26, 2020

26th Jan. New Year's Party 新年会だぞ

New Year's Party
26日 新年会だぞ





I jogged in the morning around my house for the first time this year.
  朝、今年初めて近所を走りました。




On the way back, I found the big house. It has 200 square meter for house and 2,000 square meter for land space.
  帰りに大きな家を見つけました。600坪の敷地に60坪の家があります。


 
Kaito made puzzles and
  Kaitoマンはパズルをして、




I participated in the New Years party of our district.
  Torojiro先生は地区の新年会に参加しました。




After the party, we saw the house. Tamami likes it. I called to a real estate agent and booked to observe inside next Saturday.
  会の後、家を見ました。Tamamiさんは気に入りました。不動産屋に連絡し、中を見せてもらうため次の土曜日を予約しました。




Kaito played on a slide.
  Kaitoマンは滑り台をしました。




He likes dancing with the skeleton Gaikocchan
  Kaitoマンはがいこっちゃんと踊るのが好きです。



No comments:

Post a Comment