Friday, January 3, 2020

3rd Jan. Freight Train 貨物列車だぞ

Freight Train
日 貨物列車だぞ



Kaito put on the freight trains sweat shirt that we bought at Akanoren yesterday.
  Kaitoマンは昨日あかのれんで買った貨物列車トレーナーを着ました。




I went skiing at Yabuhara, though only 3 of 6 chair lifts are working now.
  6本なか3本のリフトしか動いていませんが、やぶはらへスキーに行きました。




I enjoyed snowboard first.
  初めにスノボをしました。


 
There are a lot of people.
  たくさん人がいました。




Following that I practiced ski.
  その後、スキーを練習しました。




My smart watch is working well.
  スマートウォッチはよく機能しています。


 
We ate luxurious dinner.
  豪華な夕食でした。




No comments:

Post a Comment