Wednesday, January 1, 2020

1st Jan. New Year's Day Ski 元旦スキーだぞ

New Year's Day Ski
日 元旦スキーだぞ




I wish you a happy New Year!
今更ですが、あけましておめでとうございます。Blogアップ3~4週間遅れなのですみません・・・その分、今年も皆勤賞でがんばります!

Kaito was sleeping peacefully.
  Kaitoマンはすやすや眠っていました。




First Kaito got a New Years gift from grandparents.
  初めにじいじばあばからお年玉をもらいました。




After that we went skiing. First we practiced sled.
  その後、スキーに出かけました。最初にそりを練習しました。
GOPR0811 1 Jan. 2020 Yabuhara, Sled belt, Satsuki Course to the bottom, Camera above my head
https://youtu.be/iH0ft6s6VI8






Following that we practiced ski. The ski belt is working very well.
  その後スキー練習をしました。スキーベルトはすごく機能しています。


GOPR0812 1 Jan. 2020 Yabuhara, Ski belt, Donguri Course

GOPR0813 1 Jan. 2020 Yabuhara, Ski belt, Satsuki Course, Camera above my head

GOPR0814 1 Jan. 2020 Yabuhara, Ski belt, Satsuki Course to the bottom, Camera above my head

GOPR0815 1 Jan. 2020 Yabuhara, Ski belt, Beginner Course, tracing a railway




Kaito likes ambulance so he likes patrolers snowmobile.
  Kaitoマンは救急車好きなので、パトローラーのスノーモービルが好きです。




After ski, Kaito got rice cakes and made rice-cake-face.
  スキーの後、Kaitoマンは餅をもらって、餅の顔を作りました。




He watched Thomas & Friends DVD,
  トーマスを見て、




played with toy spring and
  おもちゃのスプリングと




toy trains.
  プラレールで遊びました。


 
We had a luxurious dinner party.
  贅沢な夕食会でした。





No comments:

Post a Comment