Monday, January 27, 2020

27th Jan. Take the lid off 開けるぞ

Take the lid off
27日 開ける




Kaito played at the kids park.
  Kaitoマンはキッズパークで遊びました。




We saw two commuter trains off as usual.
  いつも通り通勤電車を見送りました。


 
I picked my student at the bus stop.
  バス停で生徒を迎えました。


 
We played the drum.
  太鼓を打ちました。


 
Finally I succeeded to take off the lid of apricot jam that I got in last April with vise.
  ついに去年4月に手に入れたあんずジャムの蓋を開けることができました。万力を使ってです。初めからそうしておけばよかった・・・長野マラソンの宿で毎年もらうので今度はそうしましょう。




I finished 90 percent of 2 rocking chairs.
  2台のロッキングチェアの9割を終わらせました。




Im making the special equipment for one student.
  この特殊装置を1人の生徒の為に作っています。


 
We had a snowfall of 20 cm.
  20cmの積雪がありました。





No comments:

Post a Comment