Thursday, January 16, 2020

16th Jan. Freight Train, Spirit Level 貨物列車だぞ

Freight Train, Spirit Level
16日 貨物列車だぞ



Kaito didint played at the kids park because it was frozen.
  Kaitoマンはキッズパークで遊びませんでした。凍っていたからです・・・




We watched two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見ました。




I saw a freight train on the way to school.
  学校への行き道に貨物電車を見かけました。


 
We jogged in the morning.
  朝走りました。


 
I make low dining tables even with the ground by spirit level.
  水平器でチャブ台を水平にします。


 
Im producing two rocking chairs.
  2台のロッキングチェアを作っています。


 
We enjoyed a handicraft.
  工作を楽しみました。




Kaito was jumping up and down on the bed.
  Kaitoマンはベッドの上で飛び跳ねていました。



No comments:

Post a Comment