Wednesday, January 29, 2020

29th Jan. Sushi 寿司だぞ


Sushi
29日 寿司だぞ





Kaito jumped from the table as usual. I couldnt take him to his nursery school because
  Kaitoマンはいつも通りテーブルから跳びました。保育園に連れて行けませんでした。なぜなら




I took charge of school bus duty today. I needed to leave home before his nursery school opens.
  スクールバス当番だったからです。保育園が開く前に家を出なければならないのです。




We painted two rocking chairs.
  2台のロッキングチェアを塗装しました。


 
My handmade drum machine is working very well.
  手作りドラムマシンはよく機能しています。





Since we have a sale next week, we had to do work class after lunch.
  来週販売なので、午後も作業の時間でした。




We burned animal faces with a gas burner and patterns.
  動物の顔をバーナーと型を使って焼き付けました。


 
After bus duty on the way back, I met up with Mr. Kamikura then ate All-You-Can-Eat course sushi.
  バス係の後、Kamikuraさんと会って、寿司食べ放題をしました。




We ate more than 50 plate of sushi.
  50皿以上食べました。




Kaito is very good at puzzle.
  Kaitoマンはパズルがとても上手です。



No comments:

Post a Comment