Sunday, September 15, 2019

15th Sep. Tyrolean Forest チロルの森だぞ

Tyrolean Forest
15日 チロルの森だぞ




I jogged to the top of Shiojiri mountain pass in the morning.
  朝、塩尻峠まで走りました。




Kaito played with toy trains.
  Kaitoマンはプラレールで遊びました。




We visited Tyrolean Forest with Tamamis parents. There were a lot of SUBARU IMPREZA.
  チロルの森へ行きました。たくさんのインプレッサが集まっていました。




Its Halloween season.
  ハロウィンの時期です。




Kaito enjoyed watching trains,
  Kaitoマンは電車を見て、




touching animals,
  動物に触って、




running around,
  走り回って、




using playgorund equipments.
  遊具を楽しみました。




Kaito rang a bell.
  鐘を鳴らしました。


190915_134616 Tyrolean Forest, Ring a bell



Maybe they were having IMPREZA meeting.
  インプレッサの会合があったのでしょう。


 
Kaito is making dinner.
  Kaitoマンは夕食を作っています。

No comments:

Post a Comment