Thursday, September 12, 2019

12th Sep. Rear Bye-Bye 背面バイバイだぞ

Rear Bye-Bye
12日 背面バイバイだぞ




Kaito practiced swings, slide and climbing walls.
  Kaitoマンはブランコ、滑り台、クライミングウォールを練習しました。




Kaito found the commuter train then suddenly
  Kaitoマンは通勤電車を見つけて突然




he waved his hand backward.
  後ろ向きに手を振りました。




Kaito was derailed then walked to his nursery school.
  Kaitoマンは脱線して、保育園に歩いて行きました。


 
We jogged in the morning.
  朝走りました。


 
I made a rocking chair with my student.
  生徒と一緒にロッキングチェアを作りました。




We planted seeds in our field.
  畑に種をまきました。


 
Todays dinner.
  今日の夕食


 
Kaito was measuring something.
  Kaitoマンは何か測っていました。

No comments:

Post a Comment