Tuesday, September 17, 2019

17th Sep. Special Equipment 特殊装置だぞ

Special Equipment
9月17日 特殊装置だぞ

 



Kaito practiced swings, slide and climbing walls as usual.

  Kaitoマンはいつも通り、ブランコ、滑り台、クライミングウォールの練習をしました。








We saw two commuter trains off then

  2本の通勤電車を見送って、





 

walked to his nursery school.

  保育園へ歩いていきました。





 

We jogged in the morning.

  朝走りました。








We are making low dining tables.

  チャブ台を作っています。





 

I blew up an exercise ball with an air compressor. It took me only 1 minute.

  コンプレッサーでバランスボールを膨らませました。1分でできました。








I’ve started making my special equipment to buy my new massage bed.

  マッサージベッドを買うための特殊装置を作り始めました。





 

I will contribute this box to my school.

  この箱を学校へ寄贈します。

No comments:

Post a Comment